Dolce&Gabbana съдят Diet Prada: Какво ще се случи?
Нашумелият Instagram акаунт Diet Prada и Dolce&Gabbana отново са на нож

Diet Prada – 2,5 милиона последователи следят акаунта, който се е посветил да разболичава модни несправедливости, кражби, плагиатсва, следи отблизо работата на световните имена в модната и бюти индустрията и често е във вихъра на някои фешън скандали.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Diet Prada ™ (@diet_prada)

През 2018-та година именно в Diet Prada изтекоха снимки от чат между @michaelatranova и Стефано Габана. Случката се разигра след като Dolce&Gabbana имаха, меко казано, катасторфална модна среща с китайския пазар на лускозни стоки. Тяхно грандиозно ревю бе отменено и саботирано, след като от италианския бранд пуснаха несполучлива реклама – азиатка, която се опитва да яде италианска храна с клечки. 

Чатът между недоволна потребителка и един от шефовете на модния гигант бе публикуван в Diet Prada, а цитати от него бяха следните: “че ако китайците се чувстват обидени от рекламата на Dolce&Gabbana, че момичето не може да яде пица и спагети с пръчици, значи се чувстват малоценни, а това е техен проблем, не наш” и че Китай е”глупава мръсна миризлива мафия”.

Доменико и Стефано се извиниха, като казаха, че профилът им е хакнат, но това не трогна никого.

Днес, почти 3 години по-късно, Dolce&Gabbana съди Diet Prada за 3 милиона евро обезщетение за самия бранд и 1 милион евро за самия Стефано Габана.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Diet Prada ™ (@diet_prada)

От Diet Prada излязоха с коментар, че ще оспорват и ще се борят за свободата на словото.

Зад профила на Diet Prada стоят Тони Лиу и Линдзи Шуйлър – като Тони е дизайнер, с азиатски произход и хомосексуална ориентация, на когото не са чужди нападките, обидите и расизма в модната индустрия. Линдзи е консултант.

 

 

Снимки: Getty Images
DIET PRADA / Instagram

Мода

Свързани Публикации