Американската половина от мозъка на Лили-Роуз я прави провокативна и винаги под светлините на прожекторите, френската – я понася по подиума за Chanel и напомня за европейската суета на Ванеса Паради
Момичето на татко обича да се преобразява в донякъде неразбрани личности, да експериментира на екрана. Лили-Роуз със сигурност не се притеснява да се съблича пред камери или фотоапарати и едва дочака да стане на 18, за да го направи.
Нежната ѝ прилика с майка ѝ и носи бързо договори с френската модна къща Chanel, за които дефилира неведнъж, а днес е и едно от установените лица на бранда.
Докато в ежедневието си (и най-вече в instagram) Лили-Роуз Деп обича да провокира и често да се разсъблича, то на червения килим е (почти) винаги безупречна. Което не ѝ пречи и там да показва плът. Което и не е толкова лошо – все пак е била няколко пъти на корици на списание VOGUE, W Magazine, i-D, ELLE, V Magazine и много, много други. С 8,5 милиона последователи в социалните мрежи, тя се радва на голямо внимание от цял свят, а The Idol на HBO, макар и противоречив, определено ѝ спечели фенове.
(Тук се подсещаме да си пуснем малко The Weeknd):
Рекламните кампании на Лили-Роуз Деп за Chanel са сред любимите ни определено:
Трите ни най-любими появявания на Деп за Chanel:
А появите ѝ на червения килим запомнящи се… Крадем си фешън уроци от Лили-Роуз Деп и си мечтаем за сезон, в който да носим по-малко дрехи…
Снимки: Getty Images