Новата вълна БГ модели дефилират в Ню Йорк, Милано и Париж

Световен дебют за 18-годишната Яна Карапаунова на ревюто на Dries Van Noten

Новото поколение български топмодели на модна агенция „Ивет Фешън“ даде сериозна заявка за присъствие на световната модна сцена. Яна Карапаунова, Бойка Матова, Милица Борисова и Людмил Димитров дефилираха за световни брандове на вече приключилите седмици на модата в Ню Йорк, Милано и Париж.

Един от най-големите успехи този сезон е дебюта на световната модна сцена на 18-годишната Яна Карапаунова. Тя успя да се пребори с конкуренцията и дефилира на модното шоу на белгийския творец Dries Van Noten и едноименния му лейбъл по време на Седмицата на модата в Париж. От 4 години Яна е част от „Ивет Фешън“, тя е само на 14 години, когато подписва договор с тях. Карапаунова постига главоломен успех и има контракти със световната модна агенция IMG, които я представляват в Париж, Милано и Лондон. Освен това има свои агенции в Испания, Япония и Южна Корея, а от 2024г. ще бъде част и от модния елит в Ню Йорк. Яна е родом от София, висока е 1,76м. и е истински полиглот, говори свободно 4 езика. Преди да направи шоуто в Париж, топмоделката засне в Токио най-новия каталог на японският моден реформатор Йоджи Ямамото.

Бойка Матова, едно от най-успешните лица на „Ивет Фешън“, отвори шоуто на нашумелия китайски бранд Ruohan, който за втора поредна година се представя на Седмица на модата в Париж. Преди да кацне във френската столица, Бойка се разписа с две дефилета и в Ню Йорк, като едното бе за американската марка Puppets and Puppets, чийто стилисти обличат звезди като Лейди Гага, Лили Роуз Деп и Бийонсе. Наред с модните си ангажименти на седмиците на модата, Матова успя да застане и пред фотообектива на един от най-известните световни фотографи, гръцкия моден гуру Джордж Кацанакис.

23-годишната Милица Борисова, един от младите топмодели на „Ивет Фешън“, тази година имаше привилегията да е на модния подиум по време на Седмицата на модата в Ню Йорк, докато дефилира за актуалните брандове Bronx and Banco и LoveShackFancy, които обличат звезди като Дженифър Лопес, Бийонсе, Парис Хилтън, Киара, Селена Гомес, Меган Фокс и още куп популярни личности.

21-годишният Людмил Димитров продължава да е най-успешния български модел сред мъжете. Възпитаникът на Френската гимназия в София за втора година бе избран да дефилира на ревюто на италианската луксозна марка Iceberg по време на Седмица на модата в Милано. През този сезон Димитров засне силни кампании за световни брандове. Той е едно от основните лица в новия каталог на Diesel, а предстои да го видим и в централна роля за новата кампания на Calvin Klein. Неотдавна, модела дефилирал за Dolce&Gabbana и Jacquemus, засне каталог за младежкия бранд Bershka, част от конгломерата Inditex (Zara).

„Изключително сме щастливи, че новото поколение БГ модели са част от световната модна сцена. Живеем в изключително трудни времена и всеки един успех ни кара да бъдем горди. Повечето от тези момичета и момчета сега излизат на световния моден пазар за първи път. По външност, характер и стил те са много по-различни от всички останали досега. Те са естествени, натурални, интелигентни, говорят по 4-5 езика, работят и пътуват между няколко континента. Искаме именно те да бъдат пример за младото поколение и за всички останали, които имат данни и мечтаят за модния подиум“, споделят Диан Динев, главен букер на „Ивет Фешън“ и Ивет Григорова, собственик на „Ивет Фешън“.

 

Фотокредит: Модна Агенция “Ивет Фешън”

Мода

Свързани Публикации