Първата дизайнерска колаборация на Savage X Fenty е с креативния Adam Selman и представя секси бельо за деня на влюбените
https://www.instagram.com/p/B6xeqAMBtBf/
След като смая всички с уменията си на дизайнер и бизнесдама през 2019-та, Rihanna поставя ударно начало на 2020, което обещава поредната й успешна година, изпълнена с много вълнения.
Най-новото предложение на модната икона и нейния бранд Savage X Fenty е атрактивна, капсулна колекция бельо. Предизвикателните дизайни са създадени специално за идния Свети Валентин, в сътрудничество с дизайнера Adam Selman.
“Не мога да си представя никого другиго освен Adam [Selman] за първата дизайнерска колаборация на Savage X Fenty. Adam е всичко, което брандът представлява – забавен, закачлив, секси.”
– Rihanna
https://www.instagram.com/p/B61ZVqmBskg/
„Смятам, че с Rihanna работим много добре. Тя ми вярва и аз ѝ се доверявам, защото тя много добре знае какво прави“
https://www.instagram.com/p/B6ybiQUlO_P/
Основните цветове в колекцията са червеният и черният, а сред атрактивните елементи са тематичните за празника сърчица и закачливи ципове. Досущ като самата Rihanna, дизайните излъчват много увереност и сексапил.
“Savage X означава да създадете свои собствени правила и да изразявате вашите собствени настроение, характер и стил, а не тези на някой друг.”
– Rihanna
https://www.instagram.com/p/B600CmVlcd-/
Както винаги, дизайнерката на Fenty е насреща, за да задоволи желанията на всички ни, предлагайки богат избор от размери, което ни кара да й се възхищаваме дори повече. Самата изпълнителка винаги е казвала, че за нейната модна линия е без значение сексуалната ориентация, телосложението и цвета на кожата.
„Тя или той, който и да го носи, трябва да се чувства уверен в себе си. Бельото е красиво и секси и със сигурност ще повдигне настроението за празника“
– Adam Selman
https://www.instagram.com/p/B6zDZxrlO68/
Модната линия включва 19 различни дизайна, вдъхновени от 80-те. Всички те са налични онлaйн, а цените варират между 41 и 143 лева.
https://www.instagram.com/p/B62feDFAjvU/
Линията бе представена чрез атрактивни снимки в социалните медии и вълнуващо видео с участието на моделите Paloma Elsesser, Adesuwa, Fiffany Luu, Joan Smalls и разбира се, самата Rihanna.
https://www.instagram.com/p/B608LDwlx-4/
Наслаждавайки се на интересните кадри, за пореден път се убеждаваме в едно – Rihanna винаги ще бъде най-доброто рекламно лице на собствените си модни линии.
https://www.instagram.com/p/B6248QpAx3a/
Още дизайни можем да очакваме през април 2020.
https://www.instagram.com/p/B6xkgQGo6Aq/
Снимки: Instagram