TREND OF THE WEEK: Български театър и българско вино от LOGODAJ Winery and Vineyards

Българското вино винаги е било и знаем, че ще остане на мода. Но за да се запази тази тенденция, е нужно много творчество, работа и смелост. От изба Логодаж ни изненадаха с първото по рода си сътрудничество между театър и вино.Младият им екип успя да превърне виното в главен герой на постановката на благоевградския театър „Колко е важно да бъдеш сериозен“ по Оскар Уайлд, в която участват Нено Койнарски, Йордан Ангелов, Мариана Бонева, Недиляна Павлик, Албена Чобанова, Жанет Керанова, Аладин Алиибрахим, Кънчо Кънев, Теодор Куков и Тара Димитровска и Радослав Балев.

Към костюмите от 20-те, добрите артисти и вечната история те добавиха и многообразната си палитра от винени вкусове. Как се случи всичко ще разберете от интервюто ни с екипа на Винарска Изба Логодаж:

Защо театър с вино?

Защото виното и театъра сами по себе си са изкуство и притежават много сходни качества. Хората, които консумират вино и театър със съзнание и емоция си приличат. Идеята да съчетаем виното с театъра се появи след като установихме нуждата да привлечем вниманието на младите хора и по-специално тези от тях, които биха оценили творческата страна на нещата.За щастие в благоевградския театър е пълно точно с такива млади хора, които знаят какво правят и го правят качествено.

Как се спряхте на постановката „Колко е важно да бъдеш сериозен“ и важно ли е да бъдеш сериозен, когато правиш вино?

Свързахме се със заместник-директора на Драматичен Театър “Никола Вапцаров” Севар Иванов. В последствие се спряхме на постановката “Колко е важно да бъдеш сериозен” от Оскар Уайлд, която пасна много добре с тематиката си на характера на нашето вино. Премиерата бе на 2 април, а залата бе пълна в съответствие със здравните изисквания. И мислим, че успехът е на лице, тъй като има доста добри отзиви. Следващата дата ще бъде на 22 април, когато отново очакваме пълна зала.

А относно това колко е важно да бъдеш сериозен, когато правиш вино – да, виното е сериозна работа, но не бива да се вземаш твърде насериозно, а просто да твориш.

На кое вино заложихте по време на постановката?

Първоначалната идея беше да работим само с Артис Каберне Совиньон&Каберне Фран, което със артистичния си етикет пасваше най-добре на концепцията. Но с виното човек е трудно да се ограничава и в крайна сметка включихме и нашите естествено пенливи вина Сатен, Хипноза Мерло, Инкантесимо Сира. А по време на самата постановка на сцената се появиха и Нобиле Розе и Нобиле Совиньон Блан.

Българското вино отдавна се е доказало като евъргрийн, но какви са новите тенденции?

Определено сега най-актуално е естествено пенливото вино Pét-Nat, което се прави по най-древния метод – méthode ancestrale. С удоволствие можем да кажем, че скоро ще зарадваме нашата аудитория с авторски Pét-Nat oт Логодаж. Също така ни предстои представяне на нашето десертно вино по метода “пасито”, което ще бъде лимитрана серия.

Все повече хората започват да се обръщат към българското вино, а вече и към българските сортове. Вината, които произвеждаме от Широка Мелнишка Лоза са едни от най-добрите ни и можем да кажем, че с лекота печелят награди по света и у нас. Тази година нашето Нобиле Розе, произведено от ШМЛ получи награда за най-добро розе на 2020г от DiVino.

Tочно този сорт вирее само в долината на р. Струма, в село Генерал Тодоров, където са нашите лозови масиви. Tе са разположени на площ от около 750 дка, а това ни прави една от най-големите изби в Югозападна България с най-много собствени лозя. В непосредствена близост до лозята се намира средновековният скален параклис “Свети Пантелеймон”, за който се смята, че е бил свързан с най-ранния период от отшелничеството на Св. Иван Рилски. В подножието му е разположена известната местност Рупите, където е изградена църква “Света Петка Българска” от пророчицата Ванга. Мястото е изключително подходящо за винен туризъм, като това лято имаме планове да организираме винени турове сред нашите лозя и местните забележителности.

Друг много важен тренд, който през миналата година беше повече от задължителен, е онлайн пазаруването. Новото нормално направи изцяло задължително перфектното зареждане на онлайн магазина ни, в който всеки месец създаваме различни промоционални комплекти. Този месец имаме страхотна промоция на всичките ни прекрасни розета, а следващия месец ще заложим на бялото вино.

Кое е най-интересното място, на което се пият вина от Логодаж?

Нашите вина присъстват на пазарите в Германия, Сащ, Япония, Белгия, Холандия, Полша, Чехия, Китай, Бразилия, Русия, Тайван, Англия, Сърбия.  Все повече расте чуждестранния интерес към българското вино, и по специално към Логодаж. Голяма част от последователите ни в Инстаграм са от Япония, където нашето вино беше представено от самия Калоян Махлянов Котоошу. Можем да кажем, че японската аудитория е изключително впечатлена от българските вина и проявява голям интерес.

След този прекрасен онлайн разговор е време да ви поканим и на виртуална чаша вино в нашия Инстаграм профил, където с Логодаж сме ви подготвили интересна игра тук:

Елица Стойчева

***

Официални правила за участие в игра „Инстаграм Giveaway“

Организатори на Играта са  Код Фешън  и LOGODAj

Период на провеждане на Играта

Играта ще се проведе в периода от 10.04.2020 до 17.04.2021 г., включително.

Дефиниции

Настоящите правила на Играта съдържат термини, които имат следното значение:

3.1. „Участник“ е всяко дееспособно и пълнолетно физическо лице, с постоянен адрес на територията на Република България, което отговаря на условията за участие

Право на участие в играта

В Играта могат да участват всички пълнолетни и дееспособни физически лица, които имат постоянен адрес в Република България. Лица, които са директно свързани с организирането и/или изпълнението на Играта, членовете на семействата им, както и техни роднини по права линия, нямат право да участват в Играта.

Награда e сет вина.

Механизъм на Играта, спечелване на награда, връчване на наградите

Участието в Играта НЕ е обвързано с покупка!

За да участва в Играта Участникът трябва да:

6.1. Отговаря на условията за участие в Играта  и да притежава валиден профил в платформата INSTAGRAM

6.2. в срока на Играта да са последвали профила на  Code Fashion и Logodaj в INSTAGRAM

6.3. в срока на Играта да отбележат един свой приятел в коментар на страницата

6.4. в срока на Играта да коментират с отговор на въпрос в страницата

6.5. След приключване на периода на Играта, на случаен принцип ще се избеre печеливш

6.6. Печеливш Участниk ще бъдe обявен на страницата  в срок до __30_ дни, считано от избирането им. Всеки печеливш Участник следва да предостави на Организатора свой валиден адрес за доставка и телефон в срок до 10 дни, считано от обявяване на печелившите Участници. Предоставянето на адрес за доставка и телефон на Организатора, следва да стане по електронен път след като обаждане от Организатора,

6.7. Наградите ще бъдат доставени от Организаторите напълно безплатно с куриер до всеки печеливш Участник в срок от 45 работни дни. При отсъствие на печелившите Участници на посочения адрес за получаване при извършване на доставката, на същия ще бъде оставена бележка с адрес на най-близкия клон на куриерската служба, откъдето може да бъде получена наградата след представяне на документ за самоличност. И в този случай печелившият Участник не дължи никакви парични суми за получаване на доставката. При заявено желание от страна на печелившия Участник, той/тя може да получи наградата си и лично на адреса на управление на Организатора .след предварителна уговорка с представители на Организатора за дата и час на получаване на наградата.

Ограничения

Всеки Участник може да спечели само една награда.

Обща информация за наградите и печелившите Участници

Наградите не могат да бъдат заменяни за пари в брой или за други награди. Предоставяне на наградата на трети лица не е разрешено. Организаторът може да изиска от Участниците да потвърдят тяхната самоличност, чрез предоставяне на съответните документи. При отказ от страна на печелившия Участник да потвърди самоличността си, същият губи правото си да получи наградата.

Значение на действията по регистрация в Играта

Чрез включването си в Играта по описания в настоящите правила начин, всеки Участник декларира, потвърждава и се съгласява за следното:

9.1. Че е запознат , приема и се задължава да спазва условията на настоящите правила на Играта;

9.2. Че отговаря на условията за участие в Играта и е съгласен да участва доброволно в нея;

9.3. Че няма да разкрива, освен в предвидените от закона случаи, пред трети лица информация за Организатора, станала му известна при или по повод участието му в Играта;

Лични данни

Чрез включването си в Играта по описания в настоящите правила начин, всеки Участник декларира, потвърждава и се съгласява за следното:

10.1. Че доброволно, за целите на участието си в Играта, е предоставил на Организаторите своите лични данни и данни за контакт включително, но не само:  INSTAGRAM профил, име и фамилия, електронна поща и други данни, които могат да представляват „лични данни“ по смисъла на чл. 4. От Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета;

10.2. Че е запознат с разпоредбите за защита на личните данни на физическите лица по Закона за защита на личните данни  и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, както и с факта, че Организаторът е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни и на Регламента;

10.3. Че е съгласен Организаторите, като спазва всички законови изисквания в областта на защитата на личните данни, да събира, съхранява и обработва по смисъла на Закона за личните данни и на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, в това число с автоматични средства, личните му данни за целите на провеждането и администрирането на Играта и доставката на спечелените награди.

10.4. Участникът се съгласява, че е съгласен Организаторите да разкриват и/или предоставят на трети лица лични му данни, когато това е необходимо за провеждането и/или администрирането на Играта и доставка на спечелените награди.

Гаранции на Организаторите

Участвайки в тази Игра, Участниците приемат и се ангажират с настоящите правила и се задължават да спазват техните условия и разпоредби. С участието си Участниците декларират, че имат право валидно и неограничено да извършват всички действия във връзка с участието в настоящата Игра.

Настоящите официални правила за участие в Играта са изготвени и приети от Организаторите.

 

 

Елица Стойчева е завършила бакалавър Международни отношения, а след това тристранна магистратура Медии и комуникации в DFH, Deutschland и Université Nice-Sophia-Antipolis, Nice, France. Тя пише за различни сайтове и списания. Нейната страст са телевизията, рекламата, fashion събитията, биографичните мемоари, хубавите музеи и пътуванията. Освен като журналист, Елица работи и като дигитален маркетолог за едни от най- големите български брандове. Като лице на модната телевизия Code Fashion не спира да ни информира кой е властващият тренд всяка седмица в нейната авторска рубрика Trend of the week.