UNICEF и Louis Vuitton: Кампанията #Обещай

Модният бранд Louis Vuitton и UNICEF се обединиха за каузата #MakeAPromise – събиране на средства за децата по света в нужда, преживели военни конфликти, засегнати от епидемии.

За официален ден на кампанията е обявен 12 януари. Под наслов #MakeAPromise (#Обещай), дизайнерската компания събира средства за UNICEF чрез продажбата на колие с катинарче, специално изработено за инициативата. Катинарът е символ на даденото обещание да помогнеш.

gallery-1484254392-q93559-pendentif-siver-lockit-face

Цената на бижуто е $600 долара, като $200 от тях отиват за фонд подпомагащат деца нуждаещи се от закрила, питейна вода, лекарства, храна и образование.

Младата певица Селена Гомез, която е посланник на UNICEF, публикува своя снимка с креативния директор на Louis Vuitton Никола Гескиер, в подкрепа на инициативата на #MakeAPromise.

12534143_142506146125802_1712871784_n

 

Александра Томова
Александра Томова
Александра Томова e главен редактор на сайта codefashion.bg. Тя е с бакалавърска степен Испанска филология и магистър Журналистика и медии. Нейната страст са модата, литературата, новите технологии. Работи като редактор и сценарист на предванията в ефира на Code Fashion TV. Занимава се още и с видео монтаж и постпродукция на телевизионно съдържание.

Новини

[the_ad id="55508"]

Свързани
Публикации