Модният бранд Louis Vuitton и UNICEF се обединиха за каузата #MakeAPromise – събиране на средства за децата по света в нужда, преживели военни конфликти, засегнати от епидемии.
За официален ден на кампанията е обявен 12 януари. Под наслов #MakeAPromise (#Обещай), дизайнерската компания събира средства за UNICEF чрез продажбата на колие с катинарче, специално изработено за инициативата. Катинарът е символ на даденото обещание да помогнеш.
Цената на бижуто е $600 долара, като $200 от тях отиват за фонд подпомагащат деца нуждаещи се от закрила, питейна вода, лекарства, храна и образование.
Младата певица Селена Гомез, която е посланник на UNICEF, публикува своя снимка с креативния директор на Louis Vuitton Никола Гескиер, в подкрепа на инициативата на #MakeAPromise.