Класацията „dm: Какво искат жените?“: За 8-и март дамите искат магнетични очи и перфектно лице

 

За своя празник 8-и март дамите искат магнетични очи и перфектна кожа на лицето. Това показват данните от класацията „dm: Какво искат жените?“. На първо място е спирала за очи на цена 15-20 лева. Тя е следвана от друга спирала, но на цена 8-10 лева. Топ 3 се допълва от ампули с лифтинг ефект, които струват 6-10 лева.

Dekorative Naturkosmetik

Класацията „dm: Какво искат жените?“ класира десетте най-продавани продукта за женска красота от категориите: „Декоративна козметика“, „Грижа за лице“, „Грижа за тяло“, „Аромати“ и „Подаръчни комплекти“ по показателя оборот. Тя е изготвена на база на продажбите в периода 14 февруари-14 март 2016 г. на dm, която е най-голямата верига за търговия с дрогерийни стоки в България с 67 магазина в 25 града. Като „дрогерийни“ се определят продукти за лична хигиена, козметика, за бебето, за домашните любимци, за почистване на дома, за здравословен начин на живот като био храни, натурална козметика, хранителни добавки и други. Целта на класацията е да помогне както на дамите при избора на продукти за разкрасяване за празника, така и на господата, които купуват подаръци за своите половинки.

Große Auswahl an dekorativer Kosmetik in der dm Filiale_

Поглед като на Клеопатра

Всяка дама иска да има погледа на Клеопатра, а и господата също нямат против половинките им да са с магнетични очи. Затова и четири от петте най-продавани продукти са спирали за очи.

Победителят е на цена 15-20 лева. Това e спирала с двойно действие, която придава изключителен обем на миглите. На второ място е спирала на цена 8-11 лева с арганово масло, което е определяно като „течно злато“ в козметиката. Класираните на 4-то и 5-то място спирали за очи са на цени съответно 8-11 и 9-12 лева.

 

Перфектна кожа на лицето

Изкушаващият поглед върви и с нежна кожа на лицето. Очевидно това е приоритет за българките, тъй като останалите 6 продукта в топ 10 на класацията са от категория „Грижа за лицето“.

С най-предно класиране, на 3-о място, са ампули с лифтинг ефект за гладка и опъната кожа на цена 6-10 лева. Българките държат и на чистотата на лицето си, което се доказва от шестата позиция на мицеларна вода за почистване на цена 7-10 лева. В топ 10 присъства още един подобен продукт, който е на цена 6-9 лева. Нарастващата популярност на мицеларните води се дължи на това, че те са подходящи за всякакъв вид кожа и не съдържат алкохол и други агресивни компоненти. А вълшебният ефект се постига благодарение на съдържащите се в тях частици, които абсорбират замърсителите.

Грижата за кожата на лицето предполага и подхранването ѝ с качествени кремове, които придават еластичност и забавят стареенето. На седмо място в класацията „dm: Какво искат жените?“ е дневен крем на цена 11-14 лева с Anti-Aging ефект. Той е следван от овлажняващ дневен крем на цена 12-15 лева. На девето място е крем с екстракт от охлюви, който възстановява клетките в кожата, овлажнява я в дълбочина и я предпазва от образуване на бръчки.

Във връзка с първото издание на класацията „dm: Какво искат жените“ Цонка Иванова-Терзиева, управител „Маркетинг и Снабдяване“ на dm България заяви: „Като водеща верига на пазара на дрогерийни стоки в България, ние познаваме много добре търсенията и предпочитанията на хората при покупката на козметика. По случай дамския празник, 8-и март, подготвихме класацията ни „dm: Какво искат жените?“, с която искаме да помогнем както на дамите да изберат продукти, с които да са неотразими на празника, така и на господата при избора на подаръци.“

 

Първото издание на класацията „dm: Какво искат жените?“

Позиция Категория Тип Описание Цена
1 Декоративна козметика Спирала Спирала с двойно действие 15,00-20,00 лв.
2 Декоративна козметика Спирала Спирала с арагоново масло 8,00-11,00 лв.
3 Грижа за лицето Anti Aging Ампули с лифтинг ефект 7х1мл. 6,00-10,00 лв.
4 Декоративна козметика Спирала Спирала за дълги и обемни мигли 8,00-11,00 лв.
5 Декоративна козметика Спирала Спирала за очи за обем на миглите 9,00-12,00 лв.
6 Грижа за лицето Специално почистване Мицеларна вода 400мл 7,00-10,00 лв.
7 Грижа за лицето Anti Aging Дневен крем 50мл 11,00-14,00 лв.
8 Грижа за лицето Овлажняване на кожата Дневен крем 50мл. 12,00-15,00 лв.
9 Грижа за лицето Овлажняване на кожата Дневен крем с екстракт от охлюви 50 мл 11,00-14,00 лв.
10 Грижа за лицето Специално почистване Мицеларна вода против дразнение на кожата 400мл 6,00-9,00 лв.

 

 

 

Топ 3 на продуктите в категориите за дамска красота

 

  1. Категория „Декоративна козметика“
Позиция Тип Описание Цена
1 Спирала Спирала с двойно действие 15,00-20,00 лв.
2 Спирала Спирала с арагоново масло 8,00-11,00 лв.
3 Спирала Спирала за дълги и обемни мигли 8,00-11,00 лв.

 

 

  1. Категория „Грижа за лицето“
Позиция Тип Описание Цена
1 Anti Aging Ампули с лифтинг ефект 7х1мл. 6,00-9,00 лв.
2 Специално почистване Мицеларна вода 400мл 7,00-9,00 лв.
3 Anti Aging Дневен крем 50мл 11,00-13,00 лв.

 

  1. Категория „Аромати / Парфюми“
Позиция Тип Описание Цена
1 Lifestyle парфюмерия Парфюм 50мл. 37-41 лв.
2 Lifestyle парфюмерия Парфюм 75 мл. 55-60 лв.
3 Lifestyle парфюмерия Тоалетна вода 50мл 15-19 лв.

 

  1. Категория „Грижа за тялото“
Позиция Тип Описание Цена
1 Крем / Мехлем Крем за тяло с аромат ванилия или кокос 3-7 лв.
2 Лосион / Мляко Интензивно подхранващо мляко за тяло 8-11 лв.
3 Крем / Мехлем Универсален крем 200 мл 4-7 лв.

 

  1. Категория „Подаръчни комплекти“
Позиция Тип Описание Цена
1 Подаръчни продукти Дамски комплект дезодорант 150 мл. + тоалетна вода 90 мл. 13-16 лв.
2 Подаръчни продукти Дамски комплект дезодорант 150 мл. + тоалетна вода 90 мл. 13-16 лв.
3 Подаръчни продукти Дамски комплект лосион 100 мл. + тоалетна вода 50 мл. 30-36 лв.

 

За dm drogeriemarkt и dm България

dm drogeriemarkt принадлежи към най-големите вериги дрогерии в Централна и Източна Европа. Първият магазин е отворен през 1973 г. в Карлсруе, Германия, а първият филиал в Австрия – през 1976 г. в град Линц. Централата на групата се намира в Залцбург, Австрия. Днес dm е представен в 12 страни в Европа.

dm България се присъединява към групата на 29 януари 2009 г. с първия си магазин за дрогерийни стоки в град Видин. Към днешна дата филиалната мрежа се състои от 67 магазина в 25 града в страната, а служителите на компанията са близо 500. Асортиментът на dm обхваща над 14 000 дрогерийни стоки като изключително голям брой козметични продукти, парфюмерия, стоки за дома, храна за домашни любимци, бебешки продукти и много други. Многообразният асортимент е допълнен и от 23 собствени марки на dm, като най-популярни между тях са: Balea, babylove, alverde, DONTODENT, Denkmit, Profissimo и dmBio. В магазините за дрогерийни стоки на dm България не се предлагат лекарствени продукти и медицински изделия.

Целта на dm е да изгражда компания, отговаряща на потребностите на клиента, да е надежден и коректен партньор, да предлага на служителите си възможности за развитие. Затова dm поставя човека в центъра на своята дейност – като клиент, служител или партньор. „Тук съм човек, тук пазарувам“.

 

 

Александра Томова
Александра Томова
Александра Томова e главен редактор на сайта codefashion.bg. Тя е с бакалавърска степен Испанска филология и магистър Журналистика и медии. Нейната страст са модата, литературата, новите технологии. Работи като редактор и сценарист на предванията в ефира на Code Fashion TV. Занимава се още и с видео монтаж и постпродукция на телевизионно съдържание.

Новини

[the_ad id="55508"]

Свързани
Публикации