TREND OF THE WEEK: И най-модерно за 2021 е…

Вече цели две календарни години всяка седмица представям най-актуалните хора, продукти, услуги и преживявания, но си нямам аплодисментометър или по-скоро трендометър, с който да определя кой е ПО-ПО-НАЙ, затова със здраве и много щипки блясък ще разчитам и занапред на вас да подреждате кой и какво е ПО-ПО и НАЙ-Тренди. Благодаря на всеки, който спомогна постепенно рубриката ми да се превърне в истинско приключение и изследователско търсене за и на модни гурута и находки. С чаша шампанско сега ще ви преведа през най-тренди явленията на изминалата година. Готови ли сте?

Годината ни започна стандартно за Ковид с дигитален детокс и много вглеждане в себе си, което не е непременно лошо явление. Мрежата спря да е модерна в мига, в който Bottega Veneta напуснаха Instagram и противно на очакванията още не са се завърнали. Резултатът е лавина от фалшиви техни профили и за жалост отново любителите на реплики не спират да копират моделите им. Затова и през 2022 дръжте си здраво социалните канали и ги използвайте с кеф за добри цели.

През февруари и март на гребена на лайковете бяха бретоните. Изключително модерни, но признавам си трудни за поддържане и изобщо живеещи свой собствен живот, пълен с претенции и изискващ редица стилизиращи продукти, за да ги вкараме в нашия. Но ако сте смели, още са на мода, носете си ги.

Спомняте ли си Бърни? Политикът от Върмонт се появи на церемонията със сложно име (инаугурация) или встъпване в длъжност на новия американски президент с прост стил. Стил, напълно премахнат от протоколите, отречен от всяка модна конвенция и въпреки че присъства на официален акт, Бърни бе супер естествен с безценната си парка и ръкавици. Сгушен, смирен и дори може би леко отегчен. Неслучайно колажите и мемета не спираха да валят. Спор(т)ното палто, с което беше облечен- подарък, от фирмата Burton Snowboards – бе разпродадено за часове. Емблематичните вече ръкавици, ръчно изработени с рециклирана вълна от учител на име Джен Елис, също.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by KARE Sofia (@kare_bulgaria)

През 2021 модерни бяха не толкова кафевите очи, колкото сините. И най-вече позабравеното синьо око, което освен от бранда на Киара Ферагни, сякаш с магия ни заливаше отвсякъде. И май освен от лоши очи, пази и от избора на прекалено кичозен стил. Окото е толкова самодостатъчно, че щом го поставим в някоя част от тоалета си, то незабавно изпълва нуждата ни от пищност.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ElitsaStoycheva (@elitsastoycheva)


Денимът през 2021 отново се завърна на модната сцена като доминиращ играч. Със смели комбинации, дори далечни от класическото индиго.  И ако не сте създали своя денимен аутфит, то веднага можете да се доверите на бранда, който не спира да твори с този плат и да задава тенденциите – Calvin Klein.

 

Маскне, излишни килограми, целулит. Не, не, те никак не бяха и няма да бъдат модерни, но в новата постковид реалност, в която прекарваме все повече време у дома, неинвазивните процедури са трендът, който ни спасява в борбата с тях. През изминалата година имахме удоволствието да посетим няколко пъти естетичен център Рейна, за да ви покажем от близо процедури като Хидрафешъл и Криолиполиза.

 

Козметиката на 2021 задължително е по-далеч от бялата, по условие с рециклируеми опаковки и много леки текстури. Такива продукти успяхме да намерим при най-свежия козметичен мултибранд у нас Bewellstore, в чието портфолио акцентът е и върху тайните на корейската козметика.

От българските елексири верни почитатели оставаме на продуктиtе на IKAROV – семeйния бранд с изследователска страст към натуралните съставки, основан през 1991 година и тази година празнуваха 30-тата си годишнина.

BALMAIN имаше изключително силна година, в която разшириха партньорствата си в редица сфери. За мен най-интригуващи в момента са продуктите им за коса, които в България имаме щастието да използваме, благодарение на SELENA ES.

Няма да ви изненадам, че и през изминалата година две от най-модерните съставки на инфлуенсърския, а и не само, живот, си останаха вечните наслади – вино и шоколад. В жаждата си да ви показвам трендовете при тези дарове на ежедневието с продукти от България, успях да се гмурна в шоколадовия свят на The Art of Chocolate Factory, а към тях да прибавим и вино за ценителите от LOGODAJ.

По ирония на постковида толкова много премиери бяха отложени, че 2021 едва успя да ги събере календарно. Съсредоточавайки се върху лентите с модна насоченост, какво да се прави професионално изкривяване, задължително ви препоръчвам THE HOUSE OF GUCCI и стила им, от който можем да крадем модно вдъхновение с очи, сърце и ръце. Няма да спойлвам много, защото все някой сигурно още не е успял да го гледа, но в лентата дейно участие взема и любимият Том Форд, който тази година навърщи 60 и ни подари нови модни емоции.

Вторият сезон на EMILY in PARIS също е наслада за сетивата и дори мога да кажа, че сюжетът става най-сетне по-дълбок. Няма да скрия и разочарованието си от т.нар. продължение на „Приятели“, но за да завършва положително, ще кажа, че мърчът около завръщането съдържа доза носталгичен лукс, която е модерна.

Българското кино през 2021 имаше повече от силна година. Изцяло заслужено на гребена на популярността застанаха и Весела Казакова и Мина Милева заедно с целия актьорски екип на техния филм чудо „Жените наистина плачат“, с който накараха света да говори за България, а ние да повярваме, че животът може да бъде и като на кино. С нетърпение очакваме всеки техен следващ проект. Българите заслужаваме червени килими.

Почивките в България си останаха положителен тренд от 2020, който залагам ще се задържи и в 2022. Отдавна е казано: Опознай страната си, за да я обикнеш още повече. За екипа на Code Fashion всяко кътче в България може да се превърне в адски любимо и модерно като хотел Персенк. A когато искаме да разходим небцето си с различна кухня, веднага се отправяме към италианското бижу в центъра на София Rossini.

Много гордост и приятни емоции ни донесоха и българските спортисти на Олимпиадата. Няма да крия, че най на сърце и за мен, и за екипа, са българските златни момичета, за чиито прекрасни тоалети, имах удоволствието да си говоря с Невена Братанова, дизайнерът, който се грижи за триката на момичета в художествената гимнастика.

 Една от наи-радостните тенденции е и все по-добре развиващия се пазар на български модни брандове. И ако още не сте избрали тоалети за новогодишната нощ или пък искате да сте на върха на модните изкушения и през 2022 , хвърлете отново един поглед към селекцията ми тук 

 

Прекрасно е, че щом теглихме модната черта на 2021, остана само хубавото!

Най-коментиран моден артикул: Безспорно джапанките с токчета на Баленсиага

Голямото модно заръщане направи елекът във всичките му разновидности.

В задължителни се превърнаха брошките и украшенията за коса, които могат да блестят от всяка част на тоалета ни!

А цветът, с който ще влезем с мощна фешън скорост в 2021 е зеленото във всичките му разновидности!

Бъдете здрави, винаги готови за нови модни приключения и не забравяйте, че само доброто сърце и добрият вкус никога не илизат от мода!

Елица Стойчева

Елица Стойчева е завършила бакалавър Международни отношения, а след това тристранна магистратура Медии и комуникации в DFH, Deutschland и Université Nice-Sophia-Antipolis, Nice, France. Тя пише за различни сайтове и списания. Нейната страст са телевизията, рекламата, fashion събитията, биографичните мемоари, хубавите музеи и пътуванията. Освен като журналист, Елица работи и като дигитален маркетолог за едни от най- големите български брандове. Като лице на модната телевизия Code Fashion не спира да ни информира кой е властващият тренд всяка седмица в нейната авторска рубрика Trend of the week.