ВИП реалити персони по света и у нас
Риалити предаванията заемат все по-голямa част от телевизионните програми – над 57% от всички американски предавания и до 70% от предаванията по света

Те превръщат баналните и, на пръв поглед, скучновати сцени от ежедневието ни в „концептуално изкуство“.

Поведението, маниерите и обноските на обикновения човек, (какъвто първоначално е бил замисълът на социалния експеримент), излъчени по телевизията са едно много лесно смилаемо забавление. Главните действащи лица не са професионални  актьори. Те са непринудени и не играят роли. По този начин всеки може да припознае себе си в тях и да превърне поведението им в норма или пример за подръжание.

Приемани или отричани, обичани или мразени – риалити предаванията са неоспорим фактор в живота на модерния човек.

Емоциите, които предизвикват у нас „джентълменското поведение“ на шеф готвачи, екзистенциалните кризи на дизайнерки и метаморфози на плеймейтки, от последния сезон на ВИП Брадър, са нищо в сравнение с обществения интерес, който предизвикват Кардашияните отвъд океана, например.

По информация на ТМЗ, известното семейсто е преподписало с Е! договор за 30 милиона долара на сезон, което означава 150 милиона за 5-те сезона… Това е с 10 милиона повече, отколкото предишния сезон. Уговорката е за цялостен пакет, с който телевизионната мрежа плаща за всички услуги, предлагани от Кардашияните.

Родните ни випове ще трябва доста още да се потрудят. Ако искат да достигнат до Кардашияните – дупе да им е яко.

 

Текст: Златина Иванова 

Лайфстайл

[the_ad id="55508"]

Свързани
Публикации