Не мъже, а деца позират за дебютната кампания на Върджил Абло
Гениална, артистична, вдъхновяваща, дебютната кампания на новия креативен директор на Louis Vuitton грабна вниманието на всички

https://www.instagram.com/p/Bs5Vb99H7g-/

Още в своята първа кампания начело на Louis Vuitton, Върджил Абло изпъква с нещо различно, интересно и задълбочено. За разлика от типичните рекламни кампании, в тази фокусът не е върху продукта, а върху неговото значение и ценностите, които той представлява.

https://www.instagram.com/p/Bs83-70HnL5/

За новия креативен директор е важно да създаде нещо универсално и съдържателно. Пред WWD ВърджилАбло споделя, че кампанията за пролет/лято 2019 е посветена на детството и юношеството, а не просто на мъжката мода, защото според него именно различните етапи на живота, от бебе, през тийнейджър, та чак до възрастен, правят мъжа мъж.

Снимките, които си спечелиха адмирациите на всички са дело на Inezvan Lamsweerde и Vinoodh Matadin. В тях участват само деца, сред които и очарователно 3-годишно момченце на име Anyieth.

Те, обаче, са само първата част от кампанията под ръководството на Върджил Абло. Останалите две са заснети от алжирския мултимедиен артист Mohamed Bourouissa и холандския фотограф Raimond Wouda и можем да ги очакваме съответно на 1-ви февруари и 22-ри март.

 

Дотогава не ни оставя друго освен да се нагледаме и наслаждаваме на възхитителната работа на Върджил Абло.

https://www.instagram.com/p/Bs5FpHpn85L/

https://www.instagram.com/p/Bs-lAjMh7Md/

https://www.instagram.com/p/Bs5zuuwHPk_/

https://www.instagram.com/p/Bs5_4TsHZAK/

https://www.instagram.com/p/Bs-kemlnW_I/

https://www.instagram.com/p/Bs-LB5pHotN/

 

Снимки: Instagram / Louis Vuitton

 

Автор: Зорница Вълкова

Мода

Свързани Публикации