Burberry за всички: Дебютната кампания на Рикардо Тиши цели да ни приобщи
Дебютът на Рикардо Тиши през септември, бе едно от най-очакваните дефилета за сезона. Тогава, италианският дизайнер ни грабна с красиви облекла и вдъхновяващо послание относно нуждата от разнообразие.
Ето че четири месеца по-късно сме също толкова развълнувани и въодушевени от първата му рекламна кампания за Burberry, в която ясно се преплитат автентичността на британската модна къща и бунтарският дух на нейния нов дизайнер.

https://www.instagram.com/p/BtBczBmh5CT/

Ако работата на Рикардо Тиши трябваше трябва да се обобщи в една дума, то тя би била – ‚разнообразие‘. Най-вълнуващото за талантливия италианец е именно това, че британският бранд се докосва до всеки – независимо от възрастта, расата, пола или социалното положение. Затова и за него е важно в магазините на Burberry да има широка гама от стилове и дизайни, чрез които да представи марката като осъвременена и отворена към повече хора.

Всичко това си проличава и в дебютната му кампания за пролет/лято 2019.

https://www.instagram.com/p/BtBZOstAiFS/

Живеем във времена, когато границите между хората по света все повече избледняват и изглежда, че Рикардо Тиши не желае света на модата да остане по-назад. Откакто е начело на Burberry, той умело акцентира върху важността от разнообразие не само при облеклата от колекцията на един бранд, но и при хората, които ще ги представят и носят. Именно затова, за изготвянето на своята първа кампания към Burberry, дизайнерът разчита на пъстра гама от хора в своя екип.

https://www.instagram.com/p/BtA85UDhHpl/

Колекцията за пролет/лято 2019 бива интерпретирана през очите на шест различни фотографи – Nick Knight, Danko Steiner, Hugo Comte, Colin Dodgson, Peter Langer и Letty Schmiterlow, всеки от които работи за пръв път с модната къща и допринася с различен опит, различна енергия и със свое собствено виждане за нещата. А за представянето на облеклата Рикардо Тиши е подбрал 11 модела от Русия, Нигерия, Корея, Италия и Великобритания, сред които Natalia Vodianova, Irina Shayk,Sora Choiи RianneVanRompaey.

https://www.instagram.com/p/BtBNp7qHOt0/

По отделно, различните части от тази рекламна кампания са интересни и креативни, но заедно те олицетворяват цялостната съвременност, отвореност и идея на бранда.

Целта на Рикардо Тиши е чрез своята работа да накара хората да мечтаят и да се почувстват приобщени. Виждайки крайния резултат, смеем да твърдим, че е успял да я постигне.

https://www.instagram.com/p/BtEDe1bHM70/

Колекцията на Burberry за пролет/лято 2019 ще бъде пусната за продажба от февруари. Междувременно можем да се наслаждаваме на вдъхновяващата кампания още сега.

https://www.instagram.com/p/BtDyxxlA4Ih/

Снимки: Instagam

Мода

Свързани Публикации