Fjällräven изпълва столичния „квАРТал“ с цветни графити
Късче от вселената на шведската марка Fjällräven намери място в София – открийте го, снимайте се с него и участвайте в специалната игра в периода 3-11 август. #lookforkanken

Шведската марка Fjällräven (Фиелревен), производител на емблематичната раница Kånken (Конкен), стартира своята артистична графити кампания в центъра на София, която ще продължи до 11ти август. Активацията включва игра в социалните мрежи и се осъществява в партньорство с популярни стрийт артисти.
В периода 3-11 август, почитателите на марката ще могат да открият три уникални графити картини, “скрити” по фасади или витрини в района на „квАРТал“ (карето Мария Луиза, Раковски, Дондуков и Сливница). Ентусиастите, публикували свои снимки с графитите в социалните си мрежи (instagram или facebook),  заедно със специалния хаштаг #lookforkanken могат да се включат в онлайн игра* за спечелване на 5 раници модел Kånken.

*Пълните правила на страницата на марката във facebook: @fjallravensofia

Една от основните мисии на шведската марка, известна със своята висококачествена екипировка за живот на открито, е да насърчава и вдъхновява хората да прекарват повече време сред природата и да й се наслаждават. Такова ще бъде и посланието на всяка от картините, които ще донесат цвят и вълнение по прашните софийски улици, и ще напомнят за близостта на планината.
Fjällräven е основана през 1960 г. от Оке Нордин (Åke Nordin) в град Йорншьолдсвик (Örnsköldsvik) в Северна Швеция. Днес непреходният, функционален и издръжлив дизайн на продуктите на компанията се радва на глобално присъствие и може да се намери в над 30 държави, една от които е и България. Като компания, Fjällräven работи изключително в полза на природата, отнасяйки се отговорно както към човека, така и към дивите животни и околната среда. Продуктите им може да откриете в София, The Mall, ниво партер или в онлайн магазина на марката.

През 1960г. Оке Нордин (Åke Nordin) основава FJÄLLRÄVEN в мазето си в град Йорншьолдсвик (Örnsköldsvik) в северната част на Швеция. Днес вечният, функционален и издръжлив дизайн на продуктите на компанията се радва на глобално присъствие и може да се намери в над 30 държави. Продуктовата гама на FJÄLLRÄVEN включва облекла и аксесоари за дейности на открито за мъже и  жени, както и раници, палатки и спални чували. Сред приоритетите на FJÄLLRÄVEN са както отговорното поведение към   хората, животните и природата, така и повишаване на обществения интерес към прекарване на повече време на открито. Компанията е инициатор на две популярни събития на открито – FJÄLLRÄVEN Classic и FJÄLLRÄVEN Polar, които привличат хиляди участници всяка година.

Мода

Свързани Публикации